loading...
پاتوق
امیر بازدید : 150 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
مرد جنايتکار پس از قتل همسر اولش با پيامک موضوع را به دوست مقتول خبر داد و خود را به زندان معرفي کرد.

به گزارش مردم سالاری در ساعت 18:45 روز 23 آبان 91 از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110، وقوع يک فقره قتل در منطقه دولت آباد ـ خيابان پروين اعتصامي به کلانتري167 دولت‌آباد اعلام شد.
 
با حضور مأموران کلانتري و تيم بررسي صحنه اداره دهم در محل، در بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد خانمي به هويت «منصوره . ف» ( 34ساله ) بوسيله روسري توسط قاتل يا قاتلين به قتل رسيده است .
 
با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع «قتل عمد» و به دستور شعبه هفتم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب شهرري، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
 
با شناسايي اعضاي خانواده مقتوله، کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که مقتوله پيش از به قتل رسيدن، با خواهرش قرار ملاقات داشته تا براي خريد لباس به بازار برود اما در ساعت 16 روز 23 آبان طي تماس تلفني که مقتوله با خواهرش داشته عنوان کرده که همسرش به هويت «فرشاد . ق» ( 40 ساله ) با او تماس گرفته و قصد دارد تا براي بردن مدارک شناسايي به خانه بيايد و به همين علت از خواهر خود خواسته تا يک ساعت ديرتر به بازار بروند.
 
خواهر مقتوله در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان گفت: «در حالي که منتظر تماس منصوره بودم، يکي از دوستان خواهرم (منصوره )با من تماس گرفت و عنوان کرد که از شماره تلفن همراه منصوره پيامکي را با اين عنوان که «منصوره را خفه کردن؛ به خانواده اش خبر بدهيد» دريافت کرده و بعد از آن نيز تلفن همراه منصوره خاموش شده است».
 
با توجه به اظهارات خواهر مقتوله، کارآگاهان اداره دهم با بهره گيري از اطلاعات بدست آمده از خانواده مقتوله موفق به شناسايي محل سکونت همسر مقتوله در شهرستان آستانه اشرفيه شدند.
 
کارآگاهان اداره دهم با اخذ نيابت قضايي به شهرستان آستانه اشرفيه رفته و در تحقيقات پليسي اطلاع پيدا کردند که فرشاد داراي همسر دوم است که به علت مطالبه مهريه و نفقه از سوي همسر دوم خود، به حبس محکوم شده و در حال حاضر نيز در زندان به سر مي برد که با انجام هماهنگي‌هاي لازم، فرشاد از زندان تحويل و جهت انجام تحقيقات به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ انتقال داده شد.
 
با آغاز تحقيقات در اداره دهم، فرشاد در اظهارات اوليه منکر هرگونه ارتکاب جنايتي شد و مدعي شد که در زمان وقوع جنايت در تهران حضور نداشته و خود را به مسئولان زندان معرفي کرده است .
 
کارآگاهان اداره دهم در بررسي سوابق زندان اطلاع پيدا کردند که بر خلاف ادعاهاي فرشاد، وي چند روز پيش از وقوع جنايت از زندان مرخصي گرفته و پس از گذشت چند روز از زمان وقوع جنايت و در روز 27 آبان خود را به زندان معرفي کرده است .
 
با توجه به اطلاعات جديد بدست آمده و برخي اظهارات ضد و نقيض بدست آمده از اظهارات اوليه، فرشاد به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن اعتراف صريح به ارتکاب جنايت به کارآگاهان گفت: «مدت 10 سال پيش با مقتوله در تهران ازدواج کردم اما در طي اين مدت به خاطر بالا گرفتن اختلافات، تصميم گرفتيم تا به صورت توافقي از همديگر جداشويم؛ پس از آن، من به شمال رفته و حدود دو سال قبل با همسر دوم خود ازدواج کردم؛ پس از گذشت مدتي، منصوره مجددا با من تماس گرفت و به اصرار وي تصميم گرفتم تا دوباره او را به عقد خود در بياورم و حتي براي او خانه اي در شهرستان آستانه اشرفيه تهيه کردم که همسر دومم متوجه موضوع شد و با طرح شکايتي درخواست مطالبه مهريه و نفقه خود را کرد که به علت عدم توانايي در پرداخت آنها به حبس محکوم شدم و منصوره نيز مجددا به تهران بازگشت. در روز بيستم آبان براي يک هفته از زندان مرخصي گرفتم و در روز 23 آبان براي ديدن منصوره به تهران آمدم اما در تهران متوجه شدم که او قصد زندگي با من را ندارد در حاليکه بسيار عصباني شده بودم، روسري اش را دور گردنش پيچيدم و پس برداشتن مبلغ 50 هزار تومان و ارسال پيامک از طريق تلفن همراه منصوره، گوشي تلفن همراه منصوره را در داخل جوي آب انداخته و به شهرستان بازگشتم و با توجه به پايان مرخضي زندان، خودم را به زندان معرفي کردم».

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: «با توجه به اعتراف صريح متهم و به دستور مقام محترم قضايي، قرار بازداشت موقت به اتهام قتل عمد صادر و متهم جهت انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت».
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امیدوارم لحظات خوبی را در سایت ما داشته باشید......
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید ؟
    بهترین سن ازدواج برای آقایان ؟
    باسلام وعرض خسته نباشید به شمادوستان خوب
    باسلام وعرض خسته نباشید به شمادوستان خوب نظرتون در مورد سایت چیه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 116
  • بازدید کلی : 15,877
  • کدهای اختصاصی